piątek, 18 stycznia 2013

Liebster Awards - moje nominacje

Zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Wreszcie udało mi się zebrać tych 11 blogów (nominuję oczywiście ich autorów), wszystkie bardzo mnie zainteresowały i jeśli ich nie czytam, to niedługo na pewno zacznę:D

 1. dracohermiona.blogspot.com
2. opowiastki-gimnazjalistki.blogspot.com
3. rocznik-lily-evans.blogspot.com
4. nowy-hogwart.blogspot.com
5. opowiadania-malej-wiedzmy.blogspot.com
6. pojmanyumysl.blogspot.com
7. czarownica-z-rodu-blackow.blogspot.com
8. niesmiertelne-serca.blogspot.com
9. odcienie-czerni.blogspot.com
10. legenda-dnia-i-nocy.blogspot.com
11. ucieczka-z-raju.blogspot.com

A oto 11 pytań dla autorek:

1. Skąd czerpiesz swoje pomysły?
2. Co jest twoją inspiracją?
3. Co myślałaś, kiedy zakładałaś bloga?
4. Od jak dawna piszesz - nie tylko bloga?
5. Myślałaś o napisaniu książki/zbioru wierszy?
6. Co robisz w wolnym czasie?
7. Czy przyjaciele cię wspierają?
8. Jakie są twoje ulubione książki?
9. Jakie są twoje ulubione filmy?
10. Co cenisz u ludzi?
11. Jakie masz plany na przyszłość?

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, ale nigdy o tym nie słyszałam i chyba nie wezmę udziału. Po pierwsze nie ma swoich 11 ulubionych blogów, a po drugie nie chcę się w to bawić... Mogę tak zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiem, ale chyba tak, to w sumie tylko taka zabawa :)

      Usuń
  2. Ojej, dziękuję za nominację :) Jest mi naprawdę miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za nominacje, nie spodziewałam się. Cieszę się bardzo, że uznałaś moje opowiadanie za wartę tej zabawy. Postaram się w najkrótszym czasie wytypować własną listę blogów. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również bardzo dziękuję za nominację :) Nie wiem jak znalazłaś mojego bloga (ja przyznaję jestem na Twoim po raz pierwszy) i widzę, że piszesz jakieś opowiadanie :) Uwielbiam opowiadania więc chętnie przeczytam co tutaj naskrobałaś ^^ Pozdrawiam www.nowy-hogwart.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jak miło.! serdeczne podziękowania za nominację.! :D

    OdpowiedzUsuń