niedziela, 13 stycznia 2013

Liebster Awards

Słyszałam o tej nagrodzie, ale nie sądziłąm, ze ktoś moze mnie tak szybko nominować :P
No, ale skoro ktoś juz docenił moje nędzne wypociny, to muszę odpowiedzieć na parę pytań.

Najpier pytania od Your sweet dream..

1 . Od jak dawna blogujesz ?
     Od tygodnia? Dwóch? Dlatego sie dziwie, ze ktoś mnie nominował :)
2 . Co skłoniło cię do założenia bloga ?
     Wiem, ze wydanie ksiażki duzo kosztuje, dlatego wolałam założyć bloga. Zależy mi tylko na podzieleniu się z Wami moją wyobraźnią.
3 .Jakiej muzyki słuchasz ?
    Nie ma jakiejś specjalnie ulubionej orócz wybranych zespołów. Ale lubię sobie posłuchać musyki filmowej.  
4 . Jakie filmy lubisz ?
    Przygodowe i fantastyczne, np. ,,Opowieści z Narnii", ,,Piraci z Karaibów" - ogólnie to ma dużo ulubionych
5 . Twoja ulubiona gwiazda ?
     Chyba nie mam. Lubie wielu aktorów i piosenkarzy.
6 . Co lubisz jeść ?
     Czekolade!!!!!
7 . Masz zwierzaka ? Jeśli tak to co to za zwierzątko i jak się wabi .
     Mam czarnego pieska, który wabi sie Boguś :D
8 . Ulubiona marka odzieżowa ?
     Nie ma :P
9 . Czym zajmujesz się na co dzień ?
     Chodzę do szkoły i próbuję urozmaicić sobie to nudne życie
10 . O czym marzysz ?
       O tym, zeby wyreżyserować fantastyczny film, który nominują do Oscara (taaa, na pewno się spełni)
11 . Czy jakieś Twoje marzenie już się spełniło ?
      To, że ktoś czyta Historię Simbaquilów! :D (Dziekuję Wam za to!)


A to pytania od Pesymistycznej Optymistki:
1. Od jak dawna blogujesz?
     O tygodnia? Dwóch?
2. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
     Chyba to, zeby spełniły sie i moje, i moich przyjaciół marzenia
3. Jakie jest Twoje marzenie?
    Żeby wyreżyserować fantastyczny film, który zostanie nominowany do Oscara :D
4. W jakiej sieci masz telefon?
    Oczywiscie, ...w Orange!
5. Co robisz w czasie wolnym?
   Czytam książki lub je piszę :p
6. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
    Wiem, ze wydanie ksiażki duzo kosztuje, dlatego wolałam założyć bloga. Zależy mi tylko na podzieleniu się z Wami moją wyobraźnią.
7. Na jakie blogi (tematyka) najczęściej zaglądasz?
    Głównie to z tematyką Harry'ego Pottera, ale lubię też inne fantastyczne
8. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
    Chyba zielony, taki seledynowy :)
9. Jesteś w związku? Jeśli tak od jak dawna?
    Nie...i chyba na razie nie będę. Otaczają mnie...no, sami powiiniście sie domyślić :(
10. Jakich perfum używasz?
    Obecnie: C-THRU charming
11. Jakie jest Twoje ulubione danie?
    Chyba...truskawki z cukrem :D

Moich kandydatów podam jutro, bo mam jeszcze trochę roboty.
Jeszcze raz dziękuję za nominacje i gorąco pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz